mtb-marathon.pl

Ile kosztuje porzadny rower

Ile kosztuje porzadny rower Biorą żmudny ostrożność dystansowej, wyrazów i znaków interpunkcyjnych. Są starannie unikać pułapek projektowych jak ustawienie całych wyrazów wielkimi literami lub nadużywania biały tekst umieszczony na szarym i czarnym tle.

Kolor nie może kolidować z łatwego czytania.

-Czwarte przykazanie: Nacisk

Partyzanci wiedzieć, kiedy szepczę, gdy krzyczeć.siegajpozdrowie.pl

Wykorzystują one konstrukcję pomóc czytelnikom oddzielić ważne idee ze wspomagającymi faktów. Korzystają one z narzędzi nacisku, aby hierarchia informacji Ich przesłanie jest natychmiast rozpoznawalny.

-Piąte przykazanie: Prostota

Partyzanci zaprojektować uprościć.

Projektanci Guerrilla Marketing uznają, że czytelnicy mogą szybko tracą zainteresowanie podczas czytania tekstu rozszerzonego, jak artykuły, notatki, biuletyny lub propozycji. W związku z powyższym, Partyzanci utrzymać zainteresowanie czytelnika najnowsze informacje w zarządzaniu, bite-sized kawałki za pomocą technik takich jak segues, podtytułów, list i paski boczne.

Prostota obejmuje również umiar. Marketerzy partyzanckie uznają, że „mniej znaczy więcej”, jeśli chodzi o nacisk. korzystają one skrajne dyskrecję przed dokonaniem wyboru kroju czcionki, rozmiar, typ stylów i kolorów.

Ile kosztuje porzadny rower

Partyzanci uznają, że jedna znakomita fotografia komunikuje się więcej niż trzy średnie fotografie.

-Szóste Przykazanie: Komunikacja internetowa

Guerrilla Marketing Design jest wideo.

Partyzanci dążyć do zastąpienia słów i zdań z opowiadania wizualnych. Należą do wykresów, list, schematy organizacyjne, tabel i terminów, które komunikują się na pierwszy rzut oka.

Partyzanci używać wizualne do szybkiego komunikowania się porównań i relacje i sekwencję.

Marketerzy partyzanckie zrozumieć, że same słowa nie wystarczą, aby zapewnić sukces marketingowy. Prezentacja słowy musi być tak drobno wykonane jak same słowa.

Partyzanci zrozumieć, że projekt nie jest tajemnicą, ani nie jest lekarstwem na wszystko.

Przeciwnie, projekt jest podstawową kompetencją firmy, które mogą być opanowane, gdy prawo zasoby są dobrane i odpowiednio wykorzystane.

Roger C. Parker jest $ 32 milionów dolarów autor ponad 1,6 miliona egzemplarzy w druku. Pobierz pozostałych czterech z 10 Przykazaniami Guerrilla Marketing projekt tutaj: www.GMarketing-Design.com

Artykuł dzięki: